Πρεμιέρα έκανε χθες, Τρίτη, το καλάθι του νοικοκυριού στα σούπερ μάρκετ.
Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων.
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν απο το καλάθι του νοικοκυριού, καθώς ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται.
Τα… ευτράπελα του καλαθιού
Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων.
Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.
Άδωνις Γεωργιάδης: «Τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν τιμές Αυγούστου»
Για το καλάθι του νοικοκυριού και για το πώς θα ωφεληθούν οι καταναλωτές από τον ανταγωνισμό των εταιρειών μίλησε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης επισκέφθηκε χθες, Τρίτη, όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ για να συγκρίνει τις τιμές των προϊόντων.
Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν, καθώς περίμεναν μεγαλύτερες εκπτώσεις στα προϊόντα, ωστόσο ο Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε πως τα προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν τιμές Αυγούστου.
«Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι θα έρθει να νικήσει τον πληθωρισμό ή να αλλάξει την κατάσταση στην αγορά. Τι μπορεί να κάνει το καλάθι; Μπορεί να φτιάξει ένα χώρο όπου το σύνολο των προϊόντων συνθέτουν τα βασικά είδη για να λειτουργήσει ενα σπίτι, άρα αγοράζοντας αυτά τα 51 προϊόντα το σπίτι σου λειτουργεί, και σε αυτά τα προϊόντα στο σύνολό τους έχεις καλύτερες τιμές», είπε.
Στη συνέχεια ο υπουργός Ανάπτυξης υπογράμμισε πως ο ανταγωνισμός των εταιρειών με το καλάθι του νοικοκυριού θα ωφελήσει τους καταναλωτές.
«Το καλάθι του νοικοκυριού βάζει τις αλυσίδες και τη βιομηχανία να ανταγωνιστούν μεταξύ τους σε ένα πεδίο και έχουν μεγαλύτερο κίνητρο να δείξουν τον εαυτό τους καλύτερο εκεί, γιατί έτσι θα κερδίσουν καλύτερη πελατεία ή θα χάσουν πελατεία. Ο καταναλωτής βλέπει ποια αλυσίδα έκανε την καλύτερη προσφορά και την άλλη εβδομάδα, που θα αλλάξει το καλάθι, οι αλυσίδες που έμειναν πίσω θα έχουν κίνητρο να κάνουν καλύτερη προσφορά για να πλησιάσουν εκείνους που τους ξεπέρασαν. Με αυτό τον τρόπο φτιάχνουμε ένα χώρο προστατευμένο».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε πως οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφτούν την πλατφόρμα e-katanalotis για να πληροφορηθούν για τις τιμές των προϊόντων.
Comments